Twój koszyk

0 Produkty - 0.00 PLN
Do kasy

Szukaj


Zaawansowane wyszukiwanie

Regulamin sklepu Joella

 


1. O SKLEPIE

   Właścicielem sklepu internetowego Joella jest firma: Joell Joanna Żak ,37-450 Stalowa Wola, ul. Chyły 21, NIP: 8651351880, REGON 1808278432.

 

2. ZAKUPY

 


-  Zakupów można dokonać tylko po uprzedniej rejestracji na stronie sklepu.
-  Rejestrując się w sklepie Kupujący potwierdza, że zapoznał się z regulaminem i zgadza się z jego treścią.
-  Ceny towarów podane są w PLN i są cenami brutto co oznacza, że zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian tych cen.
-  Do zamówienia dołączany jest paragon (sklep nie wystawia faktury VAT). 
-  Umowa pomiędzy sklepem a Kupującym zawierana jest w momencie potwierdzenia stanu zamówienia przez sklep.

3.  PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 


-  Po złożeniu zamówienia na adres mailowy podany przy rejestracji przez Kupującego zostaną wysłane wiadomości o przyjęciu zgłoszenia, informacja o zgodności zamówienia ze stanem   magazynowym, dane do przelewu, informacja o zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie na naszym koncie, wiadomość o wysyłce i przewidywanym terminie dostawy.

 


4.  PŁATNOŚĆ

 


-   Przelew na rachunek bankowy należy dokonać w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania maila potwierdzającego stan magazynowy kupowanych produktów.
-   W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.
-   Dane do przelewu: Joanna Żak, 37-450 Stalowa Wola, ul. Chyły 21,  BANK PEKAO SA, nrumer rachunku: 21 1240 2760 1111 0010 3431 1276

 

 

 

5. WYSYŁKA

 


-  Wysyłka na terenie kraju bez względu na ilość produktów w jednym zamówieniu, przy przedpłacie wynosi  8,50;  13,50; 15,50;  22,0 zł - w zależności od wybranego rodzaju przesyłki.
-   Dokonując jednorazowo zakupu na kwotę wyższą niż 150 zł - wysyłka (tylko przy przedpłacie) gratis.
-   Wysyłki dokonywane są od poniedziałku do piątku, do 4 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie.
-  Sprzedaż poza terytorium kraju jest możliwa tylko w chwili, gdy Kupujący może dokonać płatności w PLN.  Koszt przesyłki ustalany jest wtedy indywidualnie do każdego zamówienia.
-  Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym priorytetowym / paczką priorytetową / paczką ekonomiczną lub na specjalne życzenie Kupującego przesyłka kurierską.
-  Artykuły pakowane są bezpiecznie w woreczki foliowe oraz kopertę bąbelkową lub w inny bezpieczny sposób.

6. ZWROTY

 


-  Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient ma możliwość zwrócenia towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.
-  Zwrócony towar nie może być w żaden sposób uszkodzony bądź używany. Towar zwrócony musi być w oryginalnym opakowaniu oraz zawierać załączony paragon, oraz wypełniony protokół zwrotu [wysyłany mailem na prośbę] (w przypadku braku możliwości wydrukowania, prosimy o spisanie ręczne protokołu).
-  Zwracany towar musi być zabezpieczony w trakcie transportu i wysłany tylko przesyłką rejestrowaną (paczka pocztowa lub list polecony). Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

-  Sklep Joella gwarantuje zwrot na konto bankowe Kupującego pieniędzy za sam towar w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Koszty przesyłek pokrywa Kupujący.

7. REKLAMACJA TOWARU

 


-  Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient zauważy w nim wady, powinien skontaktować się ze sklepem Joella.
-  Odsyłany towar powinien być należycie zabezpieczony, mieć dołączony dowód zakupu oraz wypełniony protokół reklamacyjny [wysyłany mailem na prośbę]. Towar powinien być wysyłany przesyłką rejestrowaną (list polecony, paczka pocztowa) nie pobraniową.
-  Reklamacja rozpatrzona zostanie jak najszybciej, nie dłużej niż w przeciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem przez Joella.
-  Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny.

 

-  Jeżeli wymiana z jakichkolwiek przyczyn nie będzie możliwa sklep Joella zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy za reklamowany produkt.

 

-  Różnice w odcieniach i barwie produktu realnego i widocznego na zdjęciach wynikająca z ustawień parametrów monitora Kupującego nie stanowi podstawy do reklamacji ani zwrotu towaru.
-  Produkty z kategorii "pchli targ" mają wiele lat i ich przebarwienia, pogniecenie, zarysowania czy drobne odpryski (odpryski są zaznaczane w opisie przedmiotu) nie mogą być powodem reklamacji.

8. REKLAMACJA - NIE DORĘCZONA PRZESYŁKA

 


-   Nie doręczenie przesyłki pocztowej może być reklamowana po 14 dniach od jej nadania. Po upływie tego terminu prosimy o kontakt.
-   Poczta Polska ma czas od 14-30 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.
-   Zwrot pełnej kwoty za zamówienie lub ponowna wysyłka towaru przez Joella następuje dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez Pocztę.
-   Sklep Joella zobowiązuje się do informowania na bieżąco Kupującego o przebiegu reklamacji.

9. PRAWA AUTORSKIE

 


-  Wszystkie zdjęcia, teksty, umieszczone prace, struktura strony oraz logo Joella są własnością Joell Joanna Żak i są chronione prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Firma Joell nie wyraża zgody na ich powielanie oraz kopiowanie.

10. POLITYKA PRYWATNOŚCI


-  Dane osobowe Klienta podane podczas rejestracji są bezpiecznie przechowywane i nie udostępniane przez sklep osobom trzecim.
-  Klient ma prawo wglądu w swoje dane osobowe, ich zmiany, jak również usunięcia ich z bazy sklepu.
-  Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883) Klient poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez firmę Joell Joanna Żak.

Regulamin ważny od dnia: 01.04.2012r.

 

stat4u